- اداره آموزش پژوهش و برنامه ریزی
- استانداردهای راهنمای ارباب رجوع
- اداره سنجش و ارزشیابی مهارت
- سئوالات آزمون آنلاین و پروژه های عملی
- لزوم معرفی نامه جهت شرکت در آزمون تفاهم نامه ها
- الزام داشتن معرفی نامه از انجمن صنف مربوطه جهت شرکت در آزمون تفاهم نامه ها
- تقویم آزمون های الکترونیکی Online
- دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
- اعلام نتایج آزمون کتبی و نهایی
- پرداخت هزینه صدور گواهینامه مهارت
- استعلام و دریافت گواهینامه مهارت
- ثبت نام آزمون ادواری
- لیست دفاتر پیشخوان جهت تمدید
- مسابقات ملی مهارت
- ثبت نام در دوره های آموزشی
- اداره امور آموزشگاههای آزاد
- نظر سنجی
- روابط عمومی
- تجارب مهارت آموختگان شاغل
- ارسال و پیگیری پیشنهادات
- رادیو آفلاین
- بانک های اطلاعاتی
- مشاغل خانگی
- شکایات و گزارشات مردمی
نحوه اطلاع رسانی و راهنمایی ثبت نام دردوره های آموزشی چگونه است؟
- صفحه اصلی
- بیـانیـه راهبـرد مشارکتهـای مـردمی
بیـانیـه راهبـرد مشارکتهـای مـردمی
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.
هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.
در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. سازمان مديريت و برنامه ريزي استان همدان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است
لطفا جهت بهره مندی از پیشنهادهای ارزشمند شما از قسمت انتقادات وپیشنهادات(پنل سمت راست صفحه اصلی وب سایت) استفاده کنید.

-
- شماره پیامک:500010408250081
- بازديد امروز: 24
- بازديد ديروز: 9
- بازديد اين هفته: 996
- کل بازديد:191465